parachrome Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 jeg har et Matrox g450 AGP i pc'en min nå. siden dette er litt crappy på 3d delen (tv-utgangen er suveren i forhold til radeon) har jeg tenkt å kjøpe et sapphire radeon 9200 PCI og bruke det til spill. vil det være mulig å bruke disse 2 skjermkortene samtidig i windows xp? hvordan konfigurer man windows for dette?
@b Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Tror det skal gå. Du får bare prøve deg fram. Det gikk hos meg da jeg flashet feil BIOS på et eldre AGP-kort. Brukte da et PCI-kort til å flashe tilbake.
xthal Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Ja det går helt fint med mindre driverne begynner å krangle med hverandre, og du må ha 2 skjermer da for å få brukt det andre skjermkortet (evt bytte på en:P ). Har selv hatt et ATI rage 128PRO sammen med et nVidia TNT2 og det fungerte helt fint.
SantaClaws Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Hadde for 3-4 år siden 3 Matrox Millenium kort med 6 mb minne, samt voodoo2 SLI (tilsammen 5 skjærmkort) i EN pc.... og spillte ms flight simulator, med 4 skjærmer.... Hadde et isa soundblaster aew32 kort tror jeg.... ikke mange fps'ene nei, tror den stakkars prosessoren jeg hadde slet litt...
Nimzo Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Jeg vil ha windows på en skjerm, mens spillet går på det andre.. er dette mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå