Gå til innhold

Ny mobil!


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny mobil. Har bestillt en nokia 6230, men fikk vite at den ikke er ventet i salg før i Mai. Synes dette er litt lenge å vente. :no:

 

Lurer derfor på om det er noen som har tips eller råd om andre tilsvarende telefoner. Det er ikke så farlig hva merke det er.

 

De kravene jeg stiller er: -den må være liten og ha et tiltalende utseende

-den må ha et bra kamera

-bluetooth

-radio og mp3 spiller hadde heller ikke vært

å forakte, men er ikke noe must

 

Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg litt med dette. Gjerne kommt med egne erfaringer på mobiler som dere har prøvd og er fornøyd med. Setter og pris på om dere kunne lagt ved linker til sider som sier noe om mobilene :)

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hcis jeg ikke tar helt feil så er det bare sx1 på markedet i dag som har både bluetooth, radio/mp3 og kamera, men det er ikke akkurat veldig liten da som du nevnte at var viktig for deg. I tillegg er den kanskje litt dyr for en mobil du skal ha en måned eller 2?

 

Hva mener du egenlig med bra kamera? trenger du det kun til mms eller har du tenkt til å ta bildene over på dataen??

 

SE t630 er kanskje et godt valg, den har verken radio eller mp3 og kameraet er bare 0,1 mp, men hvis du kun bruker kameraet til MMS vill ikke dette bli noe problem. Den har bluetooth er liten og ganske fin å se på. (spesielt liquid black :yes: )

Lenke til kommentar

Hadde ikke tenkt å kjøpe en tlf bare for å ha den frem til nokia 6230 kommer på markedet :)

 

Den forrige telefonen jeg hadde ble stjålet, så no sliter jeg litt med en GIGANTISK Nokia 3210. Vurdere derfor å se på andre alternativer enn Nokia 6230.

 

SE T630 synes jeg selv er en meget pen telefon. Det at den ikke har mp3 eller radio er ikke noen krise. Kan alltids kjøpe en mp3 spiller i tillegg. Fordelen med N 6230 er at der har en liksom alt i ett pakken, men kommer til å drite på meg i ren frustrasjon hvis jeg må gå med 3210`en helt til mai.

 

Takker for tipset og skal absolutt sjekke ut SE T630 :thumbup:

Lenke til kommentar

Klarer av en eller annen grunn ikke å bli helt fortrolig med utseende på hverken 3650 eller 3660. De er jo kliss lik i utseende, så verken eller kommentaren min er vel noe overflødig. Men det er sikkert veldig gode telefoner. Klarer bare ikke få meg til å synes de ser bra ut :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...