Øsse Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 (endret) Prøver å konfigurere hurtigtater for øking og redusering av gamma i spill. Disse tastene skal da fungere i et fullskjerm 3D miljø. Så vidt jeg vet er på CS og Q3 fullskjerms 3D miljø men tastene fungerer ikke. Vet noen hva som er løsningen på problemet? Har et Hercules RADEON 9700PRO-kort og Catalyst 4.2. Jeg har forøvrig valgt Alt+Q = Øk gamma, Alt+W = Reduser gamma og Alt+S = Hent gjeldende profil (for å tilbakestille verdiene, har laget en egen profil med standardinstillingene). Endret 3. mars 2004 av øsse87
Øsse Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Skrevet 3. mars 2004 Jeg har klart å "løse" litt av problemet. Det virker som CS ikke vil bruke den profilen jeg har laget for den. Jeg økte derfor gammaen for "generell profil" og prøvde nå. Det virker som innimellom starter spillet med profilen, av og til ikke, også skjer det at den den starter med profilen men "slår seg av" med en gang, dvs. jeg et halvlt sekund hvor gammaen er det den skal være før den går tilbake til standard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå