Gå til innhold

Skjerm kort mod

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Synes dette så litt interresant ut jeg.

Utklipp fra vendur.no

MP-1 forbedrer detalj og kontrast i skyggepartier, øker og forbedrer bildekvalitet og skarphet generellt. Det oppnåes ganske dramatiske resultater og forbedringer ved hjelp av den unike aktive filtreringsprosessen. For å få full utnyttelse av potensialet til MP-1 må du benytte 75 ohm høykvalitets bnc kabler

Hvis jeg skjønte dette rett så blir bildekvaliteten dramatisk bedret, lurer på om jeg skal prøve dette. vi spandere jo mye penger for å øke bilde kvaliteten så jeg vil gjerne høre hva andre syns om dette her :wow:

Les på begge linkene

Har lyst å kjøpe MP-1.3 Clarity RGBHV Card saken

http://www.vendur.no/catalog/product_info....&products_id=46

http://www.vendur.no/catalog/product_info....&products_id=76

Endret av Spyder
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2600 er mye peng for bedre bildekvallitet som baserer seg på en kabel.

hmm,men kanskje den kabelen vil lønne seg i lengden da.

Har du *mye* penger, så hvorfor ikke, men 2600kr var i drøyeste laget.

Skrevet

Kommer ikke til å kjøpe det med det første nei, men interresant var det jo men prisen er jo langt fra menneskelig da. Kommer til å ta tiden til hjelp jeg det kommer stadig smartere løsninger så jeg venter jeg. :thumbup:

Skrevet

En kamerat av meg har mekket noe lignende selv. Kjører rgb inn på tv'en med skikkelig oppløsning. Bedre en vanlig tvut kan en si.

Skrevet
En kamerat av meg har mekket noe lignende selv. Kjører rgb inn på tv'en med skikkelig oppløsning. Bedre en vanlig tvut kan en si.

Har du mulighet til å få han til å forklare meg hvordan han gjorde det, hadde hvært konge med bedre oppløsning da :yes:

Gjerne poste et bilde elns :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...