IntelAmdAti Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) Hei igjen. Tror aldri alle kan bli enige om hvor sunt og fornuftig dataspilling er. Jeg tror dere selv får finne ut hva dere vil gjøre i ungdoms årene dine men jeg mener at data spilling ikke ødelegger deg ihvertfall Viss en driver med noe en synest er gøy har ingen rett til å snakke drit om interessen din. Tror at data spilling er respekter som en hvilken som helst annen aktivitet innen 10 år! Bare synd jeg er voksen da Jeg syntes det er gøy å skade andre og meg selv. Da er det fint ingen har rett til å snakke drit om "interressen" min. Du skjønner nok dette blir galt. Nå har jeg gått glipp av de siste sidene i tråden (MrVilla sin innlegg noen sider tilbke var siste jeg leste, og forresten genial og) - men, jeg tror det er viktig å være i bra fysisk form.. Og dette får du IKKE forran pcen. Jeg bryr meg ikke om hvor fantastisk dataspilling er for hjernen, fakta er kroppen råtner bort mens du sitter der. Og hvor ofte trener vi som definerer oss som "gamere"? De fleste som er ærlige vil nok svare "alt for lite".. Jeg sier ikke det er pcen som er problemet eller gamingen som er problemet, men jeg kan forstå foreldre som jager ut barn på solskinssdager. Endret 6. april 2004 av Pycnopodia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå