SUPERJANNE Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 (endret) kjøpte denne ista, og har koblet til...har bare et par spørsmål: 1: lampa lyser blått, tilsier det at alt er ok? 2: når jeg slår av kommer det en text "sjekk kabel et eller annet", er det sånn det skal være? 3: når jeg slår på spør den etter passord og skjermnavn??? hva er det? Endret 2. mars 2004 av jmmk
Ni kon Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 (endret) dobbelpost Endret 2. mars 2004 av oivind_dahle
SUPERJANNE Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Skrevet 2. mars 2004 skjermen er uklar!!! hva er det som er galt? det er også 1 blå pixel som lyser konstant. hva skal innstillingene stå på. jeg har geforce 440 mx skjermkort får catastrofic failure
Ni kon Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 skjermkort innstillinger med dvi kan du prøve på 1280 x 1024 med 60 hertz jeg er faktisk helt ukjent med det problemet ditt... Har du mulighet til å prøve denne på en annen maskin ? For å se om feilen fortsatt eksisterer???
Merlin Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Hmm dette virker rart , har du fått skjermen eller kjøpt den på webbutikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå