Coffie=JavaCode Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 (endret) Det er fordi en ting er umulig: Å bevege noe raskere enn lyset. Hører jeg Star Trek i bakgrunnen, Mr 2: speed warp 5 Endret 1. mars 2004 av Macfan
eberland Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Det er fordi en ting er umulig: Å bevege noe raskere enn lyset. Hører jeg Star Trek i bakgrunnen, Mr 2: speed warp 5 Pr i dag klarer ikke menneske det... Einstein har forsåvidt regnet det ut, men det er mange teoremer som er blitt motbeist. Hva med sortehull og ormehull - hvilke hastigheter er det er?? Tror det eneste vi kan si med 100% sikkerhet er at Geir68 sitt svar var tåpelig....
diss Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Finnes det elger som kan fly? Ja, alle elger kan faktisk fly. Alt kan faktisk fly, når vi legger premissene om at det er normal tyngdekraft tilstede, og det ikke er vakum. Alt avhenger av fart. Visste du f.eks. at en normal folkevogns boble har en design som gjør at den letter i en fart av ca 300 km/t?
Isildur Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Det er fordi en ting er umulig: Å bevege noe raskere enn lyset. Hører jeg Star Trek i bakgrunnen, Mr 2: speed warp 5 Pr i dag klarer ikke menneske det... Einstein har forsåvidt regnet det ut, men det er mange teoremer som er blitt motbeist. Hva med sortehull og ormehull - hvilke hastigheter er det er?? Tror det eneste vi kan si med 100% sikkerhet er at Geir68 sitt svar var tåpelig.... Einstein har vel ikke regnet ut hvordan noe kan bevege seg RASKERE enn lyset?
Anbefalte innlegg