Gå til innhold

All in wonder med DVI?


Howdy

Anbefalte innlegg

Jeg var på posten i dag og hentet et Sapphire Radeon 9600PRO AIW 128MB DDR AGP. Fra før har jeg et gammelt all in wonder kort som jeg kjøpte i 1998, som jeg var meget fornøyd med. Men det holder liksom ikke mål lenger. (Det kortet står i en reserve-PC sammensatt av deler jeg har hatt til overs etter diverse oppgraderinger.) Uansett syns jeg det kan være kjekt å bruke PC-en som en reserve-TV. En annen grunn til at jeg kjøpte kortet var at jeg har en LCD-skjerm og ville derfor ha et skjermkort med DVI. Bildet skal bli mye bedre med DVI på Hyndai Imgae Quest Q17 sies det. Men når jeg kom hjem fra posten og begynte å se på skjermkortet viste det seg at der var det ingen DVI :no: Kun en dual VGA sak. Og jeg som trodde jeg hadde gjort skikkelig research før jeg bestilte kortet. :dontgetit:

Så mest sannsynlig kommer jeg til å returnere det skjermkortet. Jeg vil ha både DVI og all in wonder. Og det kan jeg visst ikke få på et Radeon 9600 kort har jeg sånn halvvegs funnet ut nå i ettertid. Hvis ingen vet om noe annet?

Er det noen som kan anbefale meg et brukbart all in wonder kort med DVI til rundt 2000kr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...