ptfe Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 (endret) Hei... trenger desperat litt hjep her! Nettopp kjøpt meg ny pc, og Battlefiled 1942, instalerte nyeste Cathalyst driver, og Battlefiled, samt nyeste BF patchen... Men når jeg prøver å starte BF blir skjermen svart og det står "signal out of range"... Jeg kan høre musikken spilles i bakgrunnen, og når jeg trykker, hører jeg den går inn i menyen! Jeg kan alt+tab'e ut i windows, men når jeg tabber tilbake igjen, blinker skjermen, og det blir "siganl out of range" igjen! Hjelp! Er helt blank på ideer om hva det kan være her! Takker! *edit* Ooops... her er hardware specs: AMD XP 2600+ 512mb ATI Radeon 9600 (256mb) Endret 27. februar 2004 av ptfe
Only Asus Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Har du prøvd og sette ned Hz`n på skjermen?
RolloThomasi Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 den feilmeldinga kommer fra skjermen, og vil såvidt meg erfart bety at skjermkortet sender "gibberish" til skjermen (i.e. at oppløsningen er for høy for skjermen, refreshraten etc.) har du forsøkt å installere ordentlige drivere til skjermen, og ikke bare generic plug and play drivere? (bare en idé, når jeg opplevde noe lignende var det skjermkortet som var småsurt. prøv det på andre spill etc.) Setter egentlig en liten finger på skjermkortet.
Ola-Nor Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Jeg har også radeon skjermkort og spiller battlefield. Jeg har ikke testa 4.1 (eller er nyeste 4.2?), men jeg kjører på siste versjon av catalyst som kom i fjor. Det går hvertfall bra for meg.
djises Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Hvis du blar deg fram til "\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings" og åpner videodefault.con i notepad, der legger du til denne linjen renderer.allowAllRefreshRates 1 eventuelt bytter ut den 0 som er der med ett 1 tall. Slik skal fila se ut: renderer.setFullScreen 1 renderer.fieldOfView 1 renderer.globalLodRadius 1 renderer.globalLodRadiusScaleFactor 5 console.showStats 0 renderer.allowAllRefreshRates 1
ptfe Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Fiksa! Det var ikke oppløsning, men refresh rate ja! Skal innrømme at detta ikke er den nyeste skjermen på markedet... Eneste som ikke er nytt på pcn! For skrape sammen litt penger til en lcd! Ok, om andre har problemer, her er løsningen: Åpne filen spill mappe\mods\bf1942\settings\videodefault.con i notepad, skriv om renderer.allowAllRefreshRates 1 til renderer.allowAllRefreshRates 0 og lukk + save... dette fiksa refresh rate problemet for meg! ... om du har kommet til skade for å sette litt for høy oppløsning, kan dette fikses på følgene måte: Åpne filen spill mappe\mods\bf1942\settings\profiles\din profil\video.con i notepad, forandr følgende til ønsket oppløsning: game.setGameDisplayMode resx resy colourdepth 0 F.eks: game.setGameDisplayMode 1024 768 32 0 (kjører da i 1024x768 med 32bit farger) Takk for hjelpen folkens...!
Frugy Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 (endret) endelig noe som fikser problemet mitt!! *spille BF* Endret 27. februar 2004 av Frugy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå