Gå til innhold

Madcatz kontrol går sånn pluselig til høyre


t2xg

Anbefalte innlegg

Okey, rett etter jul tenkte jeg at jeg skulle invistere i en ny xbox kontroll. Og etter å ha sitt på allternativene kjøpte jeg madcatz "control pad pro" til kr 349. Nå har pluselig kontrollen begynt å gå automatisk til høyre sånn inniblant når jeg spiller. Og selvfølgelig har jeg klart å rote vekk kviteringen jeg fikk av bonus ekspert. Jeg kan jo selvfølgelig sende kontrollen til madcatz med jeg tipper at dette koster meg omtrent like mye som å kjøpe en ny kontroll med tanke på bedriften ligger i usa.

 

noen som har noen tips eller forslag til hva jeg skal gjøre for å få fiksa den gratis? jeg har anntagligvis fremdeles garanti hos bonus ekspert(?) men det hjelper vel lite når jeg ikke har kviteringen. :angry:

 

-tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uff da!!! Prøv å let frem kviteringen...

Hadde lignende problen med en joystick jeg kjøpte til PC engang, og den var da defektvare så jeg fikk byttet den!

Du kan jo evt. oppsøke bonus expert og se om du finner ut av det men!

 

Har en vært slik hele tiden eller er det kun i det siste?

Lenke til kommentar
uff da!!! Prøv å let frem kviteringen...

Hadde lignende problen med en joystick jeg kjøpte til PC engang, og den var da defektvare så jeg fikk byttet den!

Du kan jo evt. oppsøke bonus expert og se om du finner ut av det men!

 

Har en vært slik hele tiden eller er det kun i det siste?

har kun vært sånn i d siste. jeg merket det for første gang på amped 2 for ikke så lenge siden. Andre spelt jeg har merket dette på er Phantasy star online, Unreal 2 og rollercoaster Tycoon.

 

en bedre beskrivelse av problemet er vel at den henger seg når jeg tar venstre spake til høyre.

 

-tom

Endret av t2xg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...