juleribba Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 (endret) Hello. har AMD XP2500 å Abit KD7a hk. kan få en zalman vifte veldig billig, men hovedkortet mitt tror jeg har max cpuvifte vekt på 300 gramm, å zalmann viften veier 770gram Går dette? ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 27. februar 2004 av Blib
Jarbra Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 (endret) Ja, det går, men du bør være litt oppmerksom under transport. Prøv å løfte kassen litt på siden, og legge den ned under transport i bil. har AMD XP2500 å Abit KD7a hk. kan få en zalman vifte veldig billig, men hovedkortet mitt tror jeg har max cpuvifte vekt på 300 gramm Dette er ikke maks-vekten, men den anbefalte vekten. Blir omtrent som på kino: Du kommer inn selv om du er yngre enn den _anbefalte_ aldersgrensen. Endret 27. februar 2004 av Jarbra
X-Fiesta Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 (endret) men hovedkortet mitt tror jeg har max cpuvifte vekt på 300 grammTror det gjelder hvis du bruker feste-ørene på socketen,denne bruker de 4 festehullene rundt socketen,så da bør det gå greit. Kan sjekke her... Endret 27. februar 2004 av Fiesta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå