Gå til innhold

Hva kan være feil? HD'n som er klikket?

finfyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss. slikt kan jeg ingenting om. Men har faktisk måtte bytte psu to eller tre ganger her jeg bor nå. Vet ikke om dette er helt normalt nei. Hvordan kan jeg evt. sjekke dette da? Nei, får vel prøve å få byttet psu'n da.

Ingen andre mulige feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det jeg vill trodd var gale er vell skjermkortet eller hardisk eller cpu... Tror ikke noe sånt har med hk da tror jeg ikke det ville vist noe først... :p

Nåja, det kan være like sannsynlig at det er HK som noe annet.

Men jeg holder mest fast med teorien om at det er PSU. ;)

Bruk garantien på den hvis du har. :)

Skrevet

Ja, har mange slike liggende for hånden sikkert. Neppe. Svarte svingende pølse. Hmm... Må vel stikke å bytte det da, for å se om det hjelper

Skrevet

Takk. Slik er det når en sitter på en fucka 128/64 kabelnett linje...

Nå ser det ut til at maskinen funker da. Minimalt med hardware. Byttet ut en IDE kabke, og nå ser det ut til å funke. For dumt det?

Skal sette i resten nå, så får vi som om også det funker.

Skrevet

For en dritt maskin. Harddisken velger tydeligvis selv når den vil starte opp. Men skjer ikke hver gang. Ser ut til at maskinen funker, så lenge hd'n bestemmer seg for å joine i oppstarten.

Dritt!!

Skrevet

Om du har lest det jeg tidligere skrev. så har jeg testet med en annen disk. Men funket uansett ikke. Setter en knapp på at det er PSUn som er klikk. Se om jeg får reklamert på den.

Men hvordan kan jeg si på butikken at jeg er sikker på at det er er PSUn som er ødelagt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...