Gakkken Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Er dette her en brukbar skjerm? Ja, jeg er fullstendig klar over at det bare er 15" og at den kun støtter 1024x768 Er denne grei nok til vanlig bruk, litt spilling og film titting? Tips mottas med takk.
Ni kon Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Hei gakken!! Har du lest denne? http://hardware.no/art.php?artikkelid=5454
Ni kon Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Glemte å si at det er lite fornuftig å kjøpe en 15" da prisforskjellen opp til 17" er såpass liten at den ikke kan forsvares
schmelck.no Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 (endret) Enig med Dahle, selv har jeg (se min sig) storebroren... Men du burde heller kjøp en av skjermene som ble anbefalt i testen, da Aceren ikke har DVI inngang... Personlig så er jeg veldig fornøyd med skjermene, men litt kjipt at de ikke støtter DVI EDIT: du burde uansett gå for en 17"... Endret 24. februar 2004 av schmelck
Gakkken Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Skrevet 24. februar 2004 Jeg vet det. Har egentlig mest lyst på 17" selv. Men penger.... Jeg er blakk. Skjermen min gikk til hell..tte på lørdag.. og jeg sitter nå å pines med en stor 17"CRT. Har ingen plass på bordet mitt omtrent.. og det er ekkelt å se på. Så er jeg raka blakk.. Kjøpte meg ny pc før helga = Alle pengene gikk med. Etter det jeg har sett er dee billigste 17" fra 4000,- og oppover.. Har ikke ei krone egentlig. Jaja. Får vel sjekke litt på QXL så lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå