Ducklink Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 (endret) Når er det på tide og begynne og tenke på northbrige tempraturen? ##Topic endret KRAFTIG av moderator - vennligst skjerp deg og finn på bedre enn dette - Blib## Endret 3. mars 2004 av Blib
Knofle Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 ser ut som om du tenker på den allerede..... men..... HÆ?!?
Ducklink Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Skrevet 24. februar 2004 Mener hva bør den holdes under på et MSI KT4Ultra
Knofle Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 (endret) tror ingen cpuer liker seg over 60 grader.... min holder seg ihvertfall på rundt 40... EDIT: det vil si..... det går vel over 60... men det er ikke anbefalt Endret 24. februar 2004 av BurTMastA
Ducklink Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Skrevet 24. februar 2004 Ikke cpu men systemet greia på HK vet du?
Jarbra Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 hakke peiling Har lest noen av de andre postene dine; Virker ikke som om du har greie på så mye. OnTopic: jeg liker å si at 60 grader er et varseltegn, men så lenge du ikke opplever noen ustabilitet er det unødvendig å skifte kjøler.Svir den seg har du jo tross alt garantien. På en annen side er det jo greit med god kjøling, med tanke på fsb. Her må du rett og slett velge mellom god fsb og om du er villig til å legge penger i ny northbridgekjøler. Personlig hadde jeg valgt god fsb
Lungemannen Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Så lenge du ikke klokker med høyere fsb enn chipsettet støtter trenger du ikke bekymre deg.
Knofle Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 (endret) hakke peiling Har lest noen av de andre postene dine; Virker ikke som om du har greie på så mye. Jeg svarer på det jeg klarer, og hvis ikke det er bra nok for deg, så har du et problem.... Det er en grunn til at man er på forum. Læring og hjelping, og man lærer/hjelper mer og mer for hver post. EDIT: skriveleif Endret 24. februar 2004 av BurTMastA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå