vanetten Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Etter ca 2 timars bruk dukka det opp ei blå, vertikal stripe på venstre side av ein heilt ny Samsung SyncMaster 173T. Prøvd å bruke både VGA- og DVI-utgangen på skjermkortet, men uten at det har hjelpt. Forslag?
Blib Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Høres ut som et skjermkortproblem for meg. Prøv å ta den med til en kamerat og se om du får samme problemet
vanetten Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Skrevet 24. februar 2004 Som sagt så fungerte det strøkent i begynnelsen. Og har ikkje gjort endringar siden den tid... Får sjå om det lar seg gjere å sjekke hos nokon andre.
Blib Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jeg satt og brukte PCen min helt normalt. Plutselig fikk jeg masse striper og juletreeffekt over hele skjermen. Det var skjermkortet som plutselig, uten noen som helst hjelp, ahdde bestemt seg at det skulle ta kvelden. Samme har 2 HDDer her tenkt og ett hovedkort. Det er slikt det fungerer, du får bare feilsøke ved å teste komponent for komponent. Og siden du kun har skjermkort og skjerm å teste burde dette være løst på rekordtid
vanetten Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Skrevet 26. februar 2004 For opplysnings skuld så ser det ut som om det er feil på sjølve skjermen. Ved å "rote" litt med kablane i kontaktpunktet på skjermen, så kan ein få vekk stripa og på same måte framprovosere den. Skjermkortfeil var det ikkje då feilen var der ved test av skjermen på ei anna datamaskin òg.
venomzorg Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 høres ut som noe krøll, send den i retur eller bruk 30 dagers angrerett.
vanetten Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Skrevet 26. februar 2004 Gjort allerede! Vha DOA (Dead On Arrival) retten blir ny skjerm sendt og ein treng ikkje sende tilbake den som ikkje fungerer skikkeleg før ein har mottatt den nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå