Gå til innhold

Silent Hill 3 aldersgrense ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Broren av en kompis av meg på 11 år, har så lyst å spille Silent Hill 3 ( som jeg digger :D ) men broren hans vil ikke la han spille det før han vet aldersgrensen... å han har ikke internett... så jeg skule spørre får han. er det noen som vet aldersgrensen på det ?

-takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett, han vil ikke ha mye glede av det. Spillet er laget for voksne spillere og en 11 åring vil ikke skjønne alle elementene i spillet, som story og skumle psykologiske faktorer som kan skremme livet av en voksen/ungdom men som et barn ikke fatter.

Skrevet
Uansett, han vil ikke ha mye glede av det. Spillet er laget for voksne spillere og en 11 åring vil ikke skjønne alle elementene i spillet, som story og skumle psykologiske faktorer som kan skremme livet av en voksen/ungdom men som et barn ikke fatter.

Det er sant :p

Skrevet

Er enig med deg der jeg også :yes:

Skrevet

Er også enig med det du sier, men det finnes nok av grafiske uttrykk og referanser i spillet som ethvert barn vil kunne forstå, derfor et spill jeg ikke vil anbefale noen å kjøpe til barna sine....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...