Gå til innhold

Er denne skjermen noe tess?

Wertzy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg hadde nok godt for en 17" hadde jeg vært deg. Med tanke på frakt er forskjellen utrolig liten, mens den er enorm når det gjelder billedflate. Hvis frakt er det viktigste og du skal ha iiyama er e431s meget bra valg......denne støøter også dvi og egner seg til spill

og du:

Velkommen til forumet

Endret av oivind_dahle
Skrevet

Mjo, men denne koster 1500kr mer enn nevnte skjerm.. Har ikke vært borti så mye LCD så jeg har ikke så godt sammenligningsgrunnlag. Lurer egentlig på om denne 15" Iiyamaen er et godt kjøp innen den prisklassen..(?) Spesifikasjonene synes jeg ihvertfall ser sånn rimelig ok ut.

Skrevet

oivind_dahle: Du som etter min mening kan beskrives som forumets LCD guru :D , hva har det seg att denne 15" har mere ms en den tilsvarende skjermen på 17". gammlere teknologi? :ermm:

Skrevet

Wertzy:

De 1500 kronene er verdt hver eneste krone. Men 15" ser på ser ikke ille ut fra secken... Det er ditt valg...

eln:

He he, mange som har mye bra kunnskap på forumet.

Når det gjelder sprøsmålet ditt har dette med selve panelet å gjøre. Det selges mest 17" for øyeblikket og derfor er det her de raskeste panelene sitter. Da 17" har et større marked vil du finne større variasjoner mellom moddellene også. Det er viktig at skjermen passer til ditt formål, og du finner 17" som har langt dårligere ms enn den 15" der.

15" , 17" og 19" av en bestemt modell kan faktisk bruke 3 forskjellige paneler, noe vi la merke til under testingen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...