Gå til innhold

HP Lcd skjerm

Serqevx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Sitter med en HP2025 på jobben, og den fungerer utmerket. Bruker den selvfølgelig mest til "kontorbruk", men den fungerer glimrende til spill/video også..

Skrevet

Spiller en del Operation Flashpoint, samt Rallysport Challenge. Merker ingen ting til etterslep osv, men nå er jo dette en av toppmodellene til HP.

Skrevet

Det er vel ikke de mest krevende spillene, men uansett blir det feil å sammenligne med "din" skjerm, da denne har høyere oppløsning og er betydelig mer påkostet.

Offtopic; skulle ønske jeg hadde en jobb der jeg kunne spille :laugh:

Skrevet
Spiller en del Operation Flashpoint, samt Rallysport Challenge. Merker ingen ting til etterslep osv, men nå er jo dette en av toppmodellene til HP.

jeg har til gode å se den 19" som ikke har etterslep her...

Skrevet
Det er vel ikke de mest krevende spillene, men uansett blir det feil å sammenligne med "din" skjerm, da denne har høyere oppløsning og er betydelig mer påkostet.

Offtopic; skulle ønske jeg hadde en jobb der jeg kunne spille :laugh:

Joda, enig i at det blir feil å sammenligne, men å si at HP leverer dårlige skjermer som ble sagt her blir feil. Ang. det å spille på jobben, så er det selvfølgelig etter arbeidstid :) Tror ikke bilspill hadde gjort seg mellom 8 og 16...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...