Gå til innhold

MUSIKK

perly

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÆÆÆÆ,,,HEI FOLKENS!!

Jeg har tenkt å gå til innkjøp av maskin for å lage musikk men er veldig usikker på hvilken som egner seg best. har igrunn lite peiling når ting går galt,kræsjer.

lurte på om noen hadde erfaring med power book g4 og et program som heter "garage band"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stenges.

Henviser til retningslinjene ;)

1), ikke bruk caps lock i topic

2) post i rett kateogri, hva har en ny pc med skjermkort/skjermer å gjøre? ;)

Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...