Stian-89 Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Er det en Codec som gjør slik at lyden og bildet alltid går i ett?
YuckyClown Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 (endret) Feilen ligger antagelig vis i filen (feil i rippinga hvis jeg ikke tar helt feil). Hvis det er det, må du redigere det med ett eller annet video-redigerin program. Endret 21. februar 2004 av YuckyClown
Stian-89 Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Skrevet 21. februar 2004 (endret) Ok. Men vet du om et enkelt men brukbart redigeringsprogram? Forresten så går det å stoppe hele filmen og spole fram til der det var ulikheter og høre helt normalt til neste gang det klikker. Sånn fortsetter det. Endret 21. februar 2004 av stianandre
Kuffe Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Ok. Men vet du om et enkelt men brukbart redigeringsprogram? Forresten så går det å stoppe hele filmen og spole fram til der det var ulikheter og høre helt normalt til neste gang det klikker. Sånn fortsetter det. Det problemet hadde jeg før med min eldre pc, kanskje det er pc'en din som ikke har bra nok ytelse.
Stian-89 Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Skrevet 21. februar 2004 Tror den skal være grei nok. Windows XP Prof. SP1 2,4GHz 256 MB Ram Nettopp vært på reperasjon og fått "speeda" den opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå