Vallhall Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hei igjen Jeg har ofte problemer med joysticken til FS 2004 ,menyer kommer plutselig frem på skjermen og landingshjula kommer ut. Jeg har en Microsoft sidewinder 3D Pro og kjører på XP Please hjelp meg her
Merlin Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Ta ut joysticken, uninstaller drivere, plugg inn joysticken igjen og innstaller de nyeste driverne, funker ikke dette vet jeg ikke, men i teorien skal det gå.
Vallhall Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Skrevet 20. februar 2004 Merlin Takk for rådet , men den konfigurerer selv automatisk i kontrollpanelet. For prøve og "ta bort" joysticken i game controllers og installere igjen
Traxco Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 ja,er nok joysticken din som skaper pro her.. du kan jo prøve og calibrere joysticken i flight sim eller win eller kansje du trenger og opptatere driveren til joysticken
skabbus Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 noe mye rarere skjedde med min joystick. Den var allergisk mot faren min. Han spiller mfs2004 en del og en dag kom han og sa at noe var galt med spillet men jeg skjønte ingenting, for alt var i sin skønnest orden, men så snart faren min rørte i stikka så klikka spillet totalt, og når han tok vekk hånda var d fint igjen... rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå