Gå til innhold

To ulike Samsung 173T på komplett.no


Pantera

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om noen kan oppklare dette:

 

På www.komplett.no fant jeg følgende:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...5&view=detailed

 

og denne:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...2&view=detailed

 

Begge er Samsung 17" LCD Syncmaster 173T, den ene er Pivot, og den andre er Multimedia. Sammenligna spesifikasjonene, og begge er dønn like, bortsett fra Fuktighetsområde i bruk, 10-80% mot 5-95%.

 

Hva er egentlig forskjellen på disse, som skulle tilsi en prisforskjell på nesten 900 kr??

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm...da blir det vel en Pivot på meg da, siden denne er billigst. Høytalere har jeg selv, og de er ganske sikkert bedre enn de som er innebygget i skjermen.

 

...og sånn bare for å ha spurt om det....hvor sitter disse høytalerne? Er vel ikke plass til svære greiene på denne Multimedia-skjermen.....

 

...takker for kjappe svar, forresten....

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

De sitter på foten, under panelet tror jeg, korrekt meg hvis jeg tar feil. Men den pivot'en er knuse bra, kan ikke kjøpe skjerm med integrerte høyttalere hvis man liker god lyd, men det er min mening. Hold deg til seperate høyttalere og pivot-støtte du, vil garantert ikke bli skuffet!

Lenke til kommentar

Angående den samsung 173T så står det tco 99 på silver utgaven. Mente det var tco 03, spurte om dette og fikk svar: På denne følger det kun med en vanlig VGA skjermkabel og ikke DVI kabel. Når det gjelder dette tco 99 så stemmer det at denne følger en standar som er satt i 99, det er kun sorte skjermer som har nyere tco... trodde det var omvent?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...