billythekid Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 liksom aldri noen tester av DELL sine LCD skjermer sitter og sikler litt på denne utrolig nais look i alle fall. kan noen si noe om den. http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...uery=retrieval# kanskje kjøpe inn noen .)
billythekid Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 alså jeg mente egentlig ikke bare denne skjermen men Dell LCD generelt
WeeR Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 De dell LCD skjermen jeg har sett har vært av elendig kvalitet.. men dette er det helt sikkert forskjeller på
Hurrle Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 (endret) Har Dell UltraSharp 1900FP 19" LCD. Er rett og slett knallfornøyd. Ikke noe tull med den, knallbra bilde, krystallklart, fine farger, 2 innganger med knapp på framsiden for å velge, lite ghosting. Det sies at Dell skjermene skal være de samme som Samsung. Min ser prikk lik ut som Samsung 193T. Samsung er ofte blant de 1-2 beste i tester. Samsung skjermen på MPX Fant ikke skjermen min på Dell, men min heter jo 1900, de som selges nå heter vel 1901? Endret 18. februar 2004 av Hurrle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå