Gå til innhold

Logitechs Internet Keyboard = UBRUKELIG


Anbefalte innlegg

Logitechs Internet Navigator Keyboard med iTouch _klikker_ når 3 av "piltastene" er nedtrykket samtidig - noe som OFTE skjer under avansert spilling - f.eks QUAKE. Og ja jeg vet at de fleste bruker w-a-d-s. En så stor og seriøs produsent som Logitech burde ikke ha slike 'feil'. Ikke kjøp logitech's keyboard........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

klikker? hvordan da?? jeg har Logitech Keyboard her (selvom jeg ville ha ett enkelt ett) og klikker jo ikke når jeg spiller CS eller noen sånne spill. forklar ;D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

mulig Logitech er dårlig på trådløse men trådtastatura deres virker fint for meg.

 

eneste erfaringen jeg har med keytronic var det første trådløse de laga som var noe dritt. skal ikke kommentere hvordan de er nå til dags.

 

selv vil jeg bare ha ett enkelt ett uten alle disse nye fansy knappene og fint designede tastatur. windowsknappen er bare å rive ut. ;D

Lenke til kommentar

Logitech trådløse tasta turer er de beste jeg har prøvd.

 

(har prøvd diverse tastatur som har klikket (piper som f. å spillet reagerer ikke på det som trykkes) Har opplevd dette på ett keytronic oxo. (ett med at plugg) Har ett annet keytronic (med ps2plugg) i en annen maskin å har aldri opplevd noe klikk med det. Har heller ingen klikk med cordless desktop).

 

Logitech og keytronic er eneste tastaturene som tilfredsstiller mine behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...