Gå til innhold

Tilbud på Dell I8600


magnus85

Anbefalte innlegg

Kommer det noe nytt tilbud da? Bør jeg vente å se, eller bestille nå.

Har uansett ikke råd nå, :cry: ...Men om jeg hadde hatt råd, hadde det vært best å kjøpt den nå da? Eller kommer de med nye og bra tilbud hele tiden?

 

De har et nåværende tilbud på kr1240 for Dell Inspiron 8600--

 

 

Hva med fri minneoppgradering tilbudet de har nå? Vil jeg kunne bestille en 8600 nå med 512mb og få ekstra 512 med på kjøpet uten ekstra omkostniner?

 

hvor raske er harddiskene de leveres med.. Tenker da spessielt på 80 og 60gb harddisken..

 

Håper på fine svar.

 

Mvh

Magnus

Endret av magnus85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er stort sett omtrent like billig, men i kortere perioder er det dyrere (noen få dager) så jeg ville ikke bekymret meg.

Unntaket er feks for en stund siden når de satte ned standaren på 8600MM fra 1.7 til 1.5Ghz uten å sette ned prisen.

 

Har skrevet noe om akkurat det her på ca side 9 under "Inspiron 8600, Fordeler og ulemper takk"

Lenke til kommentar
Det er stort sett omtrent like billig, men i kortere perioder er det dyrere (noen få dager) så jeg ville ikke bekymret meg.

Unntaket er feks for en stund siden når de satte ned standaren på 8600MM fra 1.7 til 1.5Ghz uten å sette ned prisen.

 

Har skrevet noe om akkurat det her på ca side 9 under "Inspiron 8600, Fordeler og ulemper takk"

Okey, men du sier du har skrevet om dette i side 9 i den topicen du nevnte. Men der er det kun 5 sider på min maskin. Men jeg kan ta et søk og se om jeg finner noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...