mago Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Er godt fornøyd med den (billig-god grafikk i spill-klar tekst i 2D) Det eneste jeg er misfornøyd med er at sortnivået er for dårligt (kunne like gjerne kjøpt meg LCD) De skryter i reklamen at skjermen har høy brigthness/lysstyrke, men det får no være måte på !!! for at 3dimensjonaliteten i spill skall være god bør sort være skikkelig svart, og ikke se ut som en utvaska jeans (smurt litt tykt på her) på skjermen har jeg stilt ned lysstyke til 0 (hadde jeg fått stilt den ned til -8 hadde det vert perfekt) og i skjermkortets (ati 9700proAIW) instilings panel har jeg tweaket på gamma/lysstyrke/kontrast og i 3d spill har jeg hurtigtaster til å justere di samme tinga. men sortnivået er ikke bra nok (var bedre på min gamle skjerm Samsung synkmaster 1100p+ som hadde analog innstilling av lysstyrke via et dreie hjul på undersiden av skjermen) da lysstyrken styres digitalt på 1100DF så er det vel ikke så enkel å lodde på en ekstra motstand på kretskortet/ledning for å redusere strømstyrke/spenning PS: har hatt skjermen for lenge (juletid) til at det går å levere den tilbake til IT butikken.no Har og tengt å kjøpe en monitorkabel som har 5 bnc plugger i håp om at sortnivået bedrer seg på denne type inngang. er takknemlig for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå