knutie Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Hallo I begynnelsen av Januar mistet jeg forbindelsen til adsl'en min. Grunnen var en feil i routeren min. Jeg kontaktet da ngt. De skulle sende ut en ny. Den ble aldri sendt. Nedenfor er datoene da jeg kontaktet de. De sa alle gangene at de ikke hadde sendt den ut eller hørt om det. I dag lovte de å sende den. Samtidig har jeg fått faktura på 2500 x 4 = for fire routere :S:S Ngt fyren visste ikke hvorfor jeg hadde fått så mange fakturaer. Han sa at det var gratis å få ny router om man returnerer den gamle. Men så har jeg da altså fått fakturaer for fire routere som aldri kom. Uansett så skulle jeg jo bare ha en :s 10 Januar: ALDRI SENDT 21 Januar: ALDRI SENDT 2 Februar: ALDRI SENDT 7 Februar: ALDRI SENDT 10 Februar: ALDRI SENDT Hva gjør jeg nå?
olavr Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Har du flyttet? Gå inn på "Min side" hos NextGenTel og sjekk hvilken adresse de har registrert på deg. Kanskje de har feil adresse på deg og har sendt 4 routere til feil sted. Høres ut som det er en kommunikasjonssvikt her.
Solaris Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Ta kontakt med NextGenTel! Er vel ikke stort vi som er her kan gjøre med dette..
knutie Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Skrevet 14. februar 2004 Hvis du leser hele innlegget mitt ser du at jeg har tatt kontakt med nextgentel
mars001 Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Du må bare purre på de... Fakturaene kan du bare kaste, som han sa skal du ikke betale noe for dette, det regner jeg med han fikset da du snakka med han ? Rart de har glemt å sende den så mange ganger, sjekk det han over her sa med adressen... eller ring og spør hvor de sender routeren. Har selv fått ny router av NGT 1 gang, kom på døra etter noen få dager.
the_pilot Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Har du flyttet? Endret adresse? Opplysninger som det er viktig hvis du skal få noe fornuftig svar her. Fakturaene fra NGT sendes ut automatisk, og er du fakturert for 4 rutere, så har det blitt sendt 4 rutere til adressen som er registrert på ditt kundenummer. Hadde disse blitt sendt til en feil adresse så hadde dem automatisk blitt returnert til NGT, så noen må ha tatt disse imot, ellers er dette for meg et mysterium. Her må du nesten ta kontakt med NGT igjen og forhøre deg om hvor disse ruterne har blitt sendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå