Hjelp!!! Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 (endret) Når eg skal spele cs 1.6 på public server går det fint an å spele. Men når eg skal spele på ein clanserver med passord kommer det opp: Disconnected Connection to game refused. The password you entered was incorrect. Har prøvd på mange servera og med RETT passord. Vil ikkje re-instalere fordi det er andre som har samme cd-key som meg og da kan det henda at dei har registrert den og da kan eg ikkje kan spele 1.6 i det heile tatt. Grunnen til at dei har cd-keyen er ikkje fordi eg har piratkopi visst noken lurer! Eg har orginalt, men noken venner har tatt cd-keyen. Korleis kan eg få spelt på servera med passord uten å re-instalere? Edit: såg etter eg hadde laga posten at den var feilposta. men ver så snill å svar på spørsmåla. Endret 13. februar 2004 av Hjelp!!!
user156890 Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Du skal bare reinstalere hvis du vill, du er allerede registrert på steam å ingen andre kan registrere seg der nå. Det går bare ann å registrere seg 1 gang med samme cdkeyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå