Gå til innhold

Sapphire 9800 Pro A-I-W

7r

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat tatt i bruk mitt nye Sapphire 9800 Pro A-I-W, men har problemer med å få brukt TV-funksjonen :no: Mangler jeg noen drivere, eller har jeg lagt dem inn feil? Problemet er at jeg ikke kommer så langt at jeg får søkt inn kanalene :thumbdown: Noen som har erfaring med slike AiW-kort?

Jeg ga i meste laget for dette kortet og angrer litt på at jeg ikke kjøpte et billigere skjermkort og satset på PCI-TVkort (skulle nok hørt på folk i forumet her :cry: ).

Synes det bråker for mye også :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hadde samme problemet. Det er sannsynligvis relatert til DX 9.0b. Her er noe fra et annet forum som løste mine problemer:

....but the KSTVTUNE.AX from DX 9.0a (5.3.0.900) solved the problem for me ...

be sure to overwrite EVERY kstvtune.ax file on your harddrive with the old one ... I have forgotten one in a directoy not mentioned in the readme (from on of the fixes mentioned in this thread) and this file overwrote the old kstvtune.ax again with the faulty one from dx9b ...

i just display all directories in which i have overwritten the kstvtune.ax - perhaps it will help you

x:\WINDOWS\$NtUninstallKB825116$

x:\WINDOWS\system32

x:\WINDOWS\Driver Cache\i386

x:\WINDOWS\RegisteredPackages\{AA936DF4-2B08-4B1F-B071-72192E287704}

x:\WINDOWS\system32\dllcache

be sure to reboot after that and perhaps check a second time if really only the old file is present

Her er forøvrig linken til forumet (rage3D er forøvrig et must for alle ATI Radeon eiere):

http://www.rage3d.com/board/showthread.php...#post1332543007

Håper dette er til hjelp

:thumbs:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...