7r Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Har akkurat tatt i bruk mitt nye Sapphire 9800 Pro A-I-W, men har problemer med å få brukt TV-funksjonen Mangler jeg noen drivere, eller har jeg lagt dem inn feil? Problemet er at jeg ikke kommer så langt at jeg får søkt inn kanalene Noen som har erfaring med slike AiW-kort? Jeg ga i meste laget for dette kortet og angrer litt på at jeg ikke kjøpte et billigere skjermkort og satset på PCI-TVkort (skulle nok hørt på folk i forumet her ). Synes det bråker for mye også
bOFFE Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Hei. Jeg hadde samme problemet. Det er sannsynligvis relatert til DX 9.0b. Her er noe fra et annet forum som løste mine problemer: ....but the KSTVTUNE.AX from DX 9.0a (5.3.0.900) solved the problem for me ... be sure to overwrite EVERY kstvtune.ax file on your harddrive with the old one ... I have forgotten one in a directoy not mentioned in the readme (from on of the fixes mentioned in this thread) and this file overwrote the old kstvtune.ax again with the faulty one from dx9b ... i just display all directories in which i have overwritten the kstvtune.ax - perhaps it will help you x:\WINDOWS\$NtUninstallKB825116$ x:\WINDOWS\system32 x:\WINDOWS\Driver Cache\i386 x:\WINDOWS\RegisteredPackages\{AA936DF4-2B08-4B1F-B071-72192E287704} x:\WINDOWS\system32\dllcache be sure to reboot after that and perhaps check a second time if really only the old file is present Her er forøvrig linken til forumet (rage3D er forøvrig et must for alle ATI Radeon eiere): http://www.rage3d.com/board/showthread.php...#post1332543007 Håper dette er til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå