Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen spørsmål om trådløst nettverk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har D-link trådløst nettverk med DI-614+ router (2 antenner utgaven), 650+ pcmcia i bærbar og 520+ pci i stasjonær. Har hatt en del trøbbel når jeg kobler opp begge pc`ene har de en tendens til å ikke komme på nett. Får kontakt med routeren, menn ikke ut på nettet. La inn en gamlere firmvare, dette ser nå ut til å fungere bedre. Problemet nå er at stasjnær pc, har dårlig signal (50-64%) Når det faller under 60% kommer jeg ikke ut på nett??? Trodde ikke det skulle ha betydning, så lenge jeg har signal til routeren. Det andre jeg lurer på er om begge antenne sender ut signal på routeren. Jeg har nemlig kjøpt meg en 5db antenne, men signalet ble ikke sterkere. Jeg har prøvd den på begge utgangene+pci kortet. Jeg har nå bestilt en til, fordi support til d-link sa at jeg måtte ha 2 nye antenner(en ny sterkere i router og pci kort) for å oppnå sterkere signal. Stemmer dette?? Tileggesopplysning: Kjører xp på bærbare som fungerer bra, win 2000 på stasjonære som ikke fungerer så bra. Har det neon betydning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...