Phoenix-Hawk Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Vil gjærne vite hva alle dere andre gamere der ute synes om Galaxies og åssen "alien" du er og hva du skal bli. Hvilken faction du er i og clan. Jeg selv har en veldig liten Bothan som jeg lærer opp til å bli en Brawler akkurat nå. Har tenkt på å bli en Master Brawler, Master Creature trainer(heter det det? ), Medic, og en Blacksmith som lager våpen. (Husker ikke helt riktig hva alle tingene heter så bare rett på hva jeg har skrivd feil) Kan hende at jeg blir noe helt annet en dette. Jeg holder med på Ecelipse servern er for det meste på Rori. Jeg er rebel og kaller meg: Ocoasro. Vil gjærne komme sammen med andre gamer folk og spille med dere Jeg er med i NiS clanen. NiS har en egen by i Rori som heter Isbree. Er ganske mye i den så bare kom å besøk
Jan-Inge Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Var innom og kikket på Isbree men jeg er imperial så jeg må nok passe meg. Særlig for noen av dere i NIS. Ser Anthrax i NIS løper rundt i Theed og leker seg med "Overt" status.
Phoenix-Hawk Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 (endret) Mange skilled i NiS Endret 13. februar 2004 av Phoenix-Hawk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå