Gå til innhold

Ta vekk litt video...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem. Jeg har et klipp med en person i, som tar ca. 30 % av bildet, og jeg vil kun ha personen, ikke alt som er rundt. Og jeg vil ikke ta vekk alt sammmen, frame for frame. For da blir jeg sittende i et år. Finnes det ikke noe bra verktøy for dette. Gi meg en lyd dersom du vet det. PS: Jeg har glemt hva det heter på fagspråket, men jeg vil ha den samme effekten som dersom jeg hadde filmet dette personen med bluescreen, men jeg hadde ikke noe fornuftig i nærheten....

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... after effects? Det er komplisert å fjerne bakgrunnen, jeg ville gjordt opptaket på nytt med bluescreen, eller, dersom dette er en dokumentar, ville jeg beholdt det, i værste fall forstørret bildet slik at det meste rundt hadde forsvunnet.

Skrevet

Hei! Du sier du bruker masker. Hva sånn ca vil det si? Kan man bruke det på en person eller liknende som er i bevegelse uten at det tar for lang tid? Hadde du orket å gi en kort fremgangsmåte?

Skrevet

Masker, er bare merke et område (med masker, som finnes i programmet), og bevege dette område, der hvor det som beveger seg (det du vil vise) er. Hvor godt resultatet blir, kommer ann på hvor mange punkter som blir satt i masken. Det er ikke så lett å forklare dette på noen bedre måte, du må nesten gå inn og se i programmet selv.....

Mvh

Kenneth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...