Gå til innhold

Feilmelding i Studio 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siren, du er nok en av de mange uheldige som aldri kommer til å få Studio 8 til å bli et stabilt program på sin maskin. De fleste som er interessert i videoredigering ønsker ikke å bruke tiden til å sloss mot elendig programvare. Det er svært få programmer som har fått så mye negativ spalteplass i diverse brukerforum som Studio 8 til tross for at det er kåret til "best i test". Invester heller i et program som er stabilt og har funksjoner du ikke vokser i fra i løpet av et par uker eller bruk Windows Movie Maker som er helt gratis. Anbefaler f.eks Vegas 4.0 på det varmeste. Det er dønn stabilt, svært god lydredigering og har alle de funksjonene man normalt trenger.

Lenke til kommentar
Siren, du er nok en av de mange uheldige som aldri kommer til å få Studio 8 til å bli et stabilt program på sin maskin. De fleste som er interessert i videoredigering ønsker ikke å bruke tiden til å sloss mot elendig programvare. Det er svært få programmer som har fått så mye negativ spalteplass i diverse brukerforum som Studio 8 til tross for at det er kåret til "best i test". Invester heller i et program som er stabilt og har funksjoner du ikke vokser i fra i løpet av et par uker eller bruk Windows Movie Maker som er helt gratis. Anbefaler f.eks Vegas 4.0 på det varmeste. Det er dønn stabilt, svært god lydredigering og har alle de funksjonene man normalt trenger.

Tror jeg er nødt til å investere i noe mer stabilt ja.. Jeg fikk redigert 3 minutter med Studio 8 uten problem. Fikk filmen tilbake på tape..men nå funker ingen ting. Veldig kjipt da eg filmer mye og vil ha det redigert tilbake på tape for å kunne kose meg med det:)

 

Ungene vokser til og jeg har enda ikke redigert mer enn 3 minutter av dem.. :no:

 

Takk for tipset

 

PS: jeg får ikke filmen tilbake til tape når jeg bruker win movie maker heller..

 

En feilmelding er at filmen ikke er compressed witd DV video (ettellerannet) Denne feilmeldingen får jeg i Studio 8

Lenke til kommentar

I Studio 8 går du i Hjelp-menyen og velger Software Updates. Programmet sjekker da om det er tilgjengelege oppdateringar. Den siste er 8.10.4. Når Studio 8 først fungerer (vart stabilt hos meg med siste oppdatering) er det eit heilt greit program som sjølv ungane i huset redigerer film i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...