Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

nettverks problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann håper det er noen genier som kan svare på dette det er på engelsk men dere kan svare på norsk her jeg oversetter det

I upgraded to DSl last week and I have developed a problem, I have seen this problem many times in multiplayer but I have not heard of a solution. When I am in a race I can only see the host move and nobody else, and everyone except the host has a ?? ping to me. In the main lobby I can see and I can chat with people and see their ping bars. I have XP's firewall off and zone alarm off when I race. I called SBC tech support and they claim the only port they block is 135 to stop certain viruses and trojans. I went to grc http://grc.com/default.htm' target='_blank'>and tried their port checker and all ports are available through the first 1056 except 135 when I have the firewalls off.

:ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er 4x4 evoloution gammelt internett spill som er gitt ut av teaminal reality (bilspill) det er første gangen jeg har hørt on disse problemene jeg har adsl selv med dynamisk ip samme som karen her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...