kRUKZ Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Skjermen min blir ofte rosa på skjermbildet, så kan jeg bare slå litt så blir den bedre... jeg har sett slikt flere ganger... er det et tegn på at skjermen kan ta kvelden når som helst? eller er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?
Joggi Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 er den gammel da ?? Hvilket skjrmkort har du? min skjerm er blitt noen år oxo og var en typisk billigmodell for 6-7 år siden den begynner å blir mørkere og mørkere dessuten begynner bildet å blir ørlitegrann vrengt på midten men jeg slipper no å daske til skjermen min enda. Tror nok du skal begyne å spare til en ny skjerm. Noen som vet hvorfor Norek og co har sluttet med større skjermer enn 19" crt???
implex Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Er ofte kontakta bak, som har fått seg en " knekk ", dette gjør at den ofte får litt andre farger.. etterhvert er skjerm kabelen så slitt, at det bare er og kaste skjermen.. I allefall når du ikke kan bytte skjermkabel selv.. Som er noe dritt, for det kunne du før. Om du ikke vil åpne og lodde da..
krizkriz Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Kan være kabelen bak ja, men også være RGB signalet inni skjermen som begynner å ta kvelden! Dette får man ikke gjort no med selv hvis man ikke kan så mye om elektronikk, men en reperatør gjør nok dette for et par lapper.. Hadde det samme med vår gamle PC skjerm da den ble Gul og måtte klaskes til for å bli normal. Du burde kanskje kjøpe ny skjerm, vår er ikke blitt fikset, står på loftet og støver ned, Kjøpte heller en bra 19" som vi bruker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå