nord Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 dagen jeg kjøpte meg ps2 så var jeg inne på den lokale spill butikken og sperret opp øynene for silent scope, dette så jo morsomt ut og så ikke dårlig ut. (ps noen år siden...liten og dum ) så jeg gledet meg noe voldsomt til å komme hjem og spille. plugget i Ps2èn la i platen, så var det en funksjon at jeg måtte bruke stikken til og velge mitt valg (altså en slags sniper funksjon) begynte å spille og følte at jeg ble litt og litt lei..og lei og lei... ble med andre ord lei før jeg fikk rundet spillet, og dette var kanskje bare noen minutter etter jeg begynte. flere enn jeg som føler seg lurt av billige arcade spill?
Balle Klorin Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Mulig det er dritt på ps2, men aracde maskina med satt opp sniper rifle er konge. Egen skjerm i selve scope er genialt, men funker vel dårlig når man bruker pistol til noe slikt. Har lest en del dårlige ting om silent scope ja, så litt synd å høre at det ikke er like bra til ps2
Zlash Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Hadde det vært mulig å koble til en lignende sniper gevær hadde spillet vært konge.
Stig_W Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Spillet er konge på Arcade som , erm, Balle Klorin nevner. Helt ufattelig at de gadd å konvertere det til PS2 uten muligheten for ekstra utstyr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå