Gå til innhold

Bærbart og Acer


Kirukk

Anbefalte innlegg

Hei,

 

En nysgjerrig bruker:

 

Har sett litt rundt her og der.. ser at noen webshops selger acer bærbar.. flere modeller...

 

Men finner ingen tester hos barbara elr andre steder...

 

det heller ikke mange som anbefaler den, HVIS noen i det hele tatt spør etter disse maskinene....

 

Hva er årsaken til det?? Er disse merkene glemt elr kjøper folk ikke diiss e maskinene lenger???

 

Takker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Etter det jeg har oppfattet så er det fremdeles en god del folk som fremdeles kjøper Acer bærbare maksiner. Spesiellt godt tror jeg Acer 803LCI seller/solgte. Etter det jeg husker var det en av de allerførste Centrino modellene med et bra grafikkkort og den kombinasjonen ga den maskinen en veldig god ytelse til en fornuftig pris.

 

Når det gjelder tester så vet jeg at dinside.nohar testet mange Acer maskiner.

Lenke til kommentar

Acer lager utrolig gode bærbare, men man må betale for det. Til profesjonell bruk er det ekstra man må legge i det værdt pengene. God service (og det faktum at man ikke trenger mye av det)kan spare et firma masse penger eller deg masse tid.

 

Travelmate 803 er vistnok helt overlegen det meste når det gjelder batteritid. Det er ikke gjort noen kompromisser(billigere hd som trekker mer strøm feks)

Lenke til kommentar

Har også reagert på at det er få tester av Acer TM maskiner. Har selv en Acer TM 634LC, kjøpt september 2002. Er svært godt fornøyd, maskinen er passelig lett, solid, glimrende tastatur og stor skjerm (15'') og ok ytelse. Maskinern har vært med på flere utenlandsturer, og ennå flere her til lands.

 

Har brukt Dell bærbare før jeg kjøpte Acer, synes de ikke kan sammenlignes. Acer er et godt hakk over.

Lenke til kommentar

Acer bruker aluminiumsforsterkning i chassiet som ellers er av plast.

Dell Inspiron ser ut som et plastleketøy fra 10,- markedet på Rema i forhold. Har aldri skjønt meg på Dell-hypen. En Acer 291Lci knuser Dell Inspiron 500m på alle punkter til en marginelt høyere pris.

Kongene av bærbare er IBM og Compaq (Powerbookene er også gromme) etter mitt syn.

Jeg vurderer en Tundra 1557P men er skeptisk til soliditeten på denne. Kan ikke tenke meg noe verre enn en skranglete bærbar som får bsod når du løfter den opp pga. dårlig kontakt.......

Lenke til kommentar

Heilt enig i at det er lite tester av Acer. Har selv en Acer Travelmate 803LCi. Er utrolig godt fornøyd med den.

 

Har bare sett test av maskinen på dinside.no og det er svakt for en slik maskin.

Jeg bruker den til skole, reise og til å spille med. Den svarer til mine behov. Har ikke hatt noe problem med den.

Eneste minus er at batteriet ikke holder så lenge som d lover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...