Caliber Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hei. Har store problemer med å få det overnevnte kortet til å funke med 3 optiske enheter, 2 stk. på ide-kanal 1 og 1stk. på ide-kanal 2. Noen som har fått til dette med dette kortet? Mvh, Haakon Endret 9. februar 2004 av Caliber
Caliber Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 Prøver å undersøke om noen har fått til 3 optiske enheter på max3-kortet, så har å gjøre med samme sak ja, men det er jo noe annet jeg spør om her da. Mvh, Haakon
Alte-to Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Hadde ikke noen problemer med det jeg! NEC1100, Pioneer slot-in dvd, LG-40xBrenner/Memorexx24x
Caliber Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 Hadde ikke noen problemer med det jeg! NEC1100, Pioneer slot-in dvd, LG-40xBrenner/Memorexx24x hva er instillingene dine? Boot-order, hdd boot order? Hva på hvilke kanaler, og hva står jumperne på på de forskjellige diskene? Stilt noe på S-ATA instillingene? Hvilken bios? Ble mye spørsmpl d her, men er så keen på å få d til! Mvh, Haakon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå