notinuseanymore Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Etter at Hadrdisken på min R40 døde her om dagen (etter vel 3 ukers bruk) Ringte jeg i dag til IBM. Det tok meg ca 1-2 minutter på telefonen, og jeg hadde en ny disk på vei i posten. Enda et pluss i margen for IBM hos meg iallefall.
darkfish Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 høres jo bra ut det! men 3 uker? gjort noe spesielt med den, eller tok den bare kvelden? IBM har jo vanligvis veldig god kvalitet på sine bærbare.
notinuseanymore Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 (endret) Jeg gjorde ikke noe spesielt med den nei, Og nå er det en Hitachi disk i den maskinen, og uheldigvis så har det jo seg slik at av X antall harddisker som er produsert så er det feil på så og så mange. Så dette må nok bare kategoriseres som uflaks. Ikke har den vært utsatt for harde støt eller, slag heller. Den har stort sett stått på studebordet i disse tre ukene. Seagate fks. er vel kjent for å ha en ganske stor andel av disker som er DOA. (Dead On Arrival). Jeg er bare glad til at det gikk så greit som det gjorde når uhellet først var ute.. :-) Endret 9. februar 2004 av logicx
blacktower Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Denne passer bedre i webshoperfaringer. Flyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå