Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Når man skal ta et screenshot å man vil få vekk disse menyene som er in-game, da tenker jeg på der det står hvor mye health osv man har, hvordan får man dette vekk, dette vil jeg gjøre pga. at det bildet man tar tar seg bedre ut som wallpaper da.. Noen her som vet? Noe man må skrive i consoll eller kanskje en plugin dere vil anbefale?
nkrystad Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 (endret) Bare klikk øverst til høyre på hver av vinduene. Endret 8. februar 2004 av nkrystad
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 det er ikke det jeg mener, ikke når du høyreklikker så kommer det frem menyer, mend e som er der... eller er det så enkelt?
nkrystad Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Når du høyreklikker, kommer det opp en eller flere vinduer. Bare høyreklikk øverst til høyre på hvert enkelt vindu for å fjerne menyene under. For å få frem vinduene, klikker på bare på de forskjellige menyene under. Se her.
Akira Kurosawa Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Få opp consolet skriv så "TM" = ToggleMenu Ikke kode Så forsvinner alle menyer. Så kan du ta screenshots helt fint uten plagsomme saker i hjørnene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå