Gå til innhold

C&C ZH Lagger som F... i nettverk


Anbefalte innlegg

Når jeg og et par venner spiller C&C Zero Hour i nettverk med booter lagger det som ****** det går ikke ann og spille det, maskinene er ikke problemet siden de har kraft i masse vis + at vi spiller til og med på gb nettverk, hvis vi spiller bare mot hverandre uten booter går det fint.

 

man ser at det hakker på pc'ene menne man kan røre musen uten at den hakker. noen som har lignene problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme probem vi også. Fant til slutt ut at vi ikke kunne spille mot boter fordi selve spillet ikke klarer så mye informasjon. Vi fikk iallfall opp noen merkelige feilmeldinger når det skjedde mye rart bla. Sorry, the program could not proceed it will be terminated" :wow: Spill mot hverandre heller. Det er kjekkere og man blir bedre i spillet :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har en rimelig bra pc, men der blir det også en del lagg på de største mappene med mange computermotstandere.

 

Husk at den dårligste pc'en bestemmer hastigheten, så det hjelper ikke om alle utenom en har en pc.

 

Har dere prøvd å sette grafikkinnstillingene dramatisk ned? Utenom det, så er det vel ikke mye dere kan gjøre :dontgetit:

Lenke til kommentar

Når vi spiller generals over lan skrur vi ned grafikken på det laveste og skrur av bots, men det lagger jo som bare det :scared: alle har gode pc'r. Er det bare dårli arbeid fra EA? :roll:

 

EDIT:

Glemte noe: Nesten hele tide får vi missmatch. Alle har clean installasjon av spillet+patchet.

Endret av hwknut
Lenke til kommentar

Har selv samme problemet - når jeg og en kompis spiller mot >2 AI-spillere, så går det sinnsykt tregt. Jeg tror ikke det har noe med nettverket å gjøre, siden det er så lite data som overføres (sjekket overført datamengde etter et game, den lå på rundt 1MB).

Ut ifra det jeg har forstått, så er det patchene 1.01 og 1.02 som har forårsaket trøblet.

Får bare vente på 1.03 og krysse fingrene ? :shrug:

Lenke til kommentar
Har selv samme problemet - når jeg og en kompis spiller mot >2 AI-spillere, så går det sinnsykt tregt. Jeg tror ikke det har noe med nettverket å gjøre, siden det er så lite data som overføres (sjekket overført datamengde etter et game, den lå på rundt 1MB).

Ut ifra det jeg har forstått, så er det patchene 1.01 og 1.02 som har forårsaket trøblet.

Får bare vente på 1.03 og krysse fingrene ? :shrug:

Enig Ikke mye annet å gjøre :shrug:

Generals populært spill med upopulær nettverk ordning

Lenke til kommentar
spilte på lan i helga.

ekstremt lite lagg med 8 spillere, av dei var 5 boter.

denn svakeste dataen var ein amd athlon xp 1800+ med geforce 3ti500 kort...

Samme her :yes: noen ganger funker spillet dårlig, uanz om man bruker supermaskiner. mens andre ganger fungerer spillet flott, t.o.m med AI spillere. + man får en Missmatch som sier noe om overklokket hardware og for mye varme, forbannade :angry: det virker som spillet har humørsvingninger eller någe :D

 

----p4 3ghz 512 ddr Ati Sapphire9800pooor UEdition 0db----

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...