niXmaster Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Hei. Jeg har akkurat fått meg et Sapphire 9600XT med 128MB minne. Jeg har drevet og klokket dette opp litt, og fikk det til å kjøre 3DMark03 uten artifacts ved 580/378, men så klokket jeg mer opp og begynte å få artifacts. Jeg prøvde deretter å klokke ned igjen til en hastighet som hadde funket før, men nå fikk jeg artifacts også der. Nå får jeg artifacts selv ved 567/337. Blir kortet ødelagt hvis man klokker det litt for høyt? Jeg avslutta benchmarken med en gang jeg så at det var artifacts og klokka ned igjen. Jeg synes det er rart at jeg nå kan klokke kortet mye mindre enn det jeg kunne før. Noen som har et svar på dette?
protone Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Ja en venn av meg hadde samme prob. Han formaterte pcen og så virket alt, men hvis du gjør det er det første MÅ innstalere er chipset-driverne DETTE MÅ VÆRE DEN FØRSTE DRIVEREN DU INSTALERER. vet ikke om dette er noen god løsning. Men alt er jo bedere enn ingenting er det vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå