Gå til innhold

EVE online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg spillte SWG i litt over en måned og holdt på å spy. verre kronisk repeterende skillsystem har jeg aldri vært borti før.

absolutt ALT i spillet må lages av andre spillere. tanken er god.. men..

det er ikke barebare å få seg levels i spillet. skal man klare å bygge noe nyttig så må man bruke uhorvelige timer på å samle sammen mineraler, gasser, hud, tre, hvete, ris og whatever for å deretter sette seg ned å dobbelklikke i xx antal timer i strekk med tre-fire macroede craftingtools og produsere søppel bare for å komme seg ett eneste nivå opp, i en av fire skills-baner, og når man trenger 4-4-4-4 før man i det hele tatt har noen ting man kan produsere som er verdt å produsere og kanskje kan regne med litt salg.

første nivå i en av fire skills i våpensmed trenger 68.000 xp i våpen byggings xp. når en craftingtool trenger 35 sekund på å lage en metallstav som gir 45xp. lag ett macro (inni spillet) og bruk fire craftingtools i serie. i løpet av ett minutt og ca 14 dobbelklikk så har du fått 135 xp. når man da trenger 68.000 xp bare for første nivå i en av fire subskills.. så snakker man om utrolig mye dobbelklikking og lange kjedelige kvelder spør du meg..

SWG :thumbdown:

Skrevet
du kan jo lete litt inne på http://www.eve-online.com.

var visst en ny rekord: 6.840

er universet stort da... ser man let andre folk eller er da vanslig å finne folk?

jeg digger Eve, det er utrolig stort. er ca 5800-6000 stjernesystem man kan reise til, men det er absolutt ikke anbefalt å reise rundt i 0.0 sikkerhets-rankede systemer med mindre du er klar for heftig krigføring med både NPC pirater OG andre spillere i store cruisere og/eller battleships

0.5 eller høyere er imperium og 'trygt' for alle og enhver med mindre du er pirat så er imperium kontrollert rom absolutt ikke å annbefale, eller er i en corp som har en aktiv krig. der er dóg NPC pirater ved astroidebeltene og en og annen 'hemmelig' base.

en stor del av spillet Eve bygger opp rundt PvP spilling (player versus player) så viss du ikke liker det, så er kanskje Eve ikke noe for deg.

personlig erfaring av spillet. jeg begynte å spille, ca en uke senere så ble jeg rekruttert av orginasjonen The Whitesands Consortium, to dager senere så erklerte ett corp krig mot TWC.. begge sider har hatt større tap, men krigen er fortsatt i gang. med det samme noen fra TWC ser en av dem så er det full revelje og menneskejakten er i gang :p

PS. mister du ett skip i spillet så er det skipet borte for evig og alltid. det vil si, har du brukt to uker på å lære deg cruiser og skrape sammen nok penger, og så flesker til med 4-10 mill for en ok cruiser, så bør du absolutt sørge for at du har råd til å forsikre skipet.. viss ikke så er det 4-10 mill ut vinduet viss du ikke gjør det og skipet ditt blir blåst i fillebiter av andre skip....

Skrevet
Er det noe gratis prøvetid på disse spillene? En slags trial eller noe sånt?

nei. det er det desverre ikke.

på SWG så må man gå i butikken og kjøpe platene for ca 500,- og med så følger det en kode som gir deg 30 dagers spilling. etter det så løper månedtlige avdrag.

Eve Online kan kjøpes i butikk for ett par hundrelapper med en kode som gir 30 dager, eller man kan laste det ned fra nettet og betale 19.99$ for konto registrering, aktivering som inkluderer 30 dagers fri spilling. begge formene så løper det månedtlige avdrag på 12$

Skrevet

hihi, vi er også i krig, nr2 faktiskt.

men vi vet ikke hva det dreier seg om, ellers så lager vi og selger alt m0o som er den største pirat organisasjonen i EVE.

det er utrolig mange penger ute og går i de store organisasjonene, nå nylig mistet en sitt skip, utstyr og implants, beregnet tap var ca. 60-70millioner ISK.

Skrevet
hihi, vi er også i krig, nr2 faktiskt.

men vi vet ikke hva det dreier seg om, ellers så lager vi og selger alt m0o som er den største pirat organisasjonen i EVE.

det er utrolig mange penger ute og går i de store organisasjonene, nå nylig mistet en sitt skip, utstyr og implants, beregnet tap var ca. 60-70millioner ISK.

:D kult...... nå har du gjort at eg må ha det......

Skrevet
Hva syns folk her om Planetside da?

PlanetSide ser kult ut da... kan man ha fleire karakterer der da..

har du det.... er du med i devildogs.. eller kriger du i mot dei,,,

dei har 1500 medlemer.. :wow: det er mongen...

• 2 måneder senere...
Skrevet
kor mongen er da som spiler EVE-online. og kor mongen som spiller star wars galaxies..

tror rekorden til EVE var 6400+/- online samtidig...målet var visst 10 000

(sorry viss dette er bumping)

En liten oppdatering... EVE øker drastisk nå som Earth and Beyond skal slutte... for 10. gang i år slo EVE online verdensrekorden i antall deltakere på samme cluster samtidig... tallet var 9200 deltakere samtidig. Jeg tror tallet var noe høyere, for når jeg logget meg på søndag kveld viste det 9450 deltakere...

Laup å kjaup!

Skrevet

Åja?? nå er det snart søndag igjen! tid for ny rekord!

FYI: Crowd Control Productions oppgraderer serverne slik at det blir dobbelt så mange og mangedoblet ytelse... dessuten fikses det på fiber-nettverket... på tide med et laggfritt univers!

Hvilket corp er du med i? Hvor god er du?

Jeg heter Basic Miner og er med i Red Shift Mining... Jeg har en thorax og en osprey... skal gi ospreyen til corp'en snart... du skulle ikke tilfeldigvis være XERATOR?

Skrevet

hei.. whats up. eg satsa på SWG.. får da sanrt i posten :D.. weeeeeeee.

men ka server bør eg gå på?..

eg her 742kbs blucom. osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...