Gå til innhold

Ny vifte til G4ti4400

Jabbala

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Skal kjøpe meg ny skjermkort vifte til mitt MSI Geforce 4 ti 4400 128mb ram.

Den orginale bråker for mye i mine ører :no: . Forslag til brae vifter til skjermkortet mitt? De må være stillegående, og har ikke tenkt å sette i vannkjøling. Noen som vet hvor mye orginalfita bråker?

Endret av Jabbala
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kortet der er et av de mest støyende GF4-kortene som ble solgt. Har det selv, og tror det var målt til rundt 50dB (Du kan evt lete litt selv etter tester). Sjekk f.eks. microplex for alternativ kjøling.

Skrevet
Det kortet der er et av de mest støyende GF4-kortene som ble solgt. Har det selv, og tror det var målt til rundt 50dB (Du kan evt lete litt selv etter tester). Sjekk f.eks. microplex for alternativ kjøling.

Ja, eks. zalman heatpipe ;)

Skrevet

Helt enig her med at Zalman Heatpipe må være den beste kjøleløsningen.... Det er en vifteløs kjøler, som kjøler mye bedre enn noen standard GF-/Radeon-kjøler...

Skrevet

Takk for svar. Nå er jo Zalman heatpipe ganske dyr da. 400,- :roll: . Siden dette er et skjermkort som ikke kommer til å duge så altfor mange måneder til så tenkte jeg kanskje på en billigere løsning. Forslag til en billigere type kjøling til under

250,-?

Skrevet (endret)
Thermaltake Giant 11 VGA er ei god løysing. Ikkje tenk på pris. Du kan jo bruke den nye kjøleren på det neste skjermkortet også.

T G 11

hmm... Stemmer dette? Og kan jeg bruke disse Zalman heatpipene på det eventuelt nye skjermkortet mitt en gang i fremtiden? Og hva er best av Zalman heatpipe og Giant 11 VGA?

Endret av Jabbala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...