Spielhaug Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Finnes det noen grafikkort som har plugg for progressive scan? Har sett at pluggen som brukes på "finere" DVD-spillere for progressive scan er ganske lik DVI-pluggen. I stedet for å kjøpe en Primare V25 til 9995,- så kan det jo være enklere å kjøpe nytt grafikkort
LuftWaffel Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Alle pc'er er progressive via rgb eller dvi.
Spielhaug Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Også ved dvd-avspilling direkte på prosjektor?
LuftWaffel Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Særlig da siden de fleste projektorer er progressive. En riktig oppsatt pc vil faktisk slå de beste dvd spillere i billedkvalitet.
LuftWaffel Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 (endret) dobbelpost.. Endret 5. februar 2004 av LuftWaffel
Spielhaug Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Thanks!!! Da sparer jeg $$$!!! Dette var interessant, da gjelder det bare å finne en pc som er støysvak nok og et bra lydkort, så kan jeg kaste hele hi-fi anlegget... ;-) (Utenom surroundforsterkeren, da)
LuftWaffel Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Kjøp deg et revolution lydkort så kan du hive den også(det har jeg gjort, bruker kun effektforsterkere.)
Zaarin Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 "En riktig oppsatt pc vil faktisk slå de beste dvd spillere i billedkvalitet." - Du mener med hardware-spiller i PCen? Software-spillerne er i hvert fall dårligere i kvalitet enn min Denon 3800.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå