Khalifen Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Jeg har blitt tatt av det skipet til Saul og har klart alt utenom Malak. Jeg lurte på hvordan man kan slå han.
Aggex Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Ta massevis med battle stimulants og strenght og agility stimulants. Planlegg angrepa dine
Outlook Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 (endret) Pleier å ladde opp med skjold rett før jeg snakker med han, så bruker jeg Master Improved Slash (?.. Det angrepet som du hopper opp med) til han begynner å snakke igjen.. Så løper jeg bort og tar alle "containerene" med Drain Life, før jeg bruker Improved (?) igjen.. Så løper han opp, og mens han gjør det så stikker jeg bort til den siste.. Så er det bare å bruke Improved igjen Ganske simpelt bare fyren din er sterk nok.. Fyrer eventuelt inn noen medpacks.. Life Support Pack tror jeg dem heter.. Skal ikke være så vanskelig Lykke til ihvertfall! [edit: leif, bah] -- Bah, nå ble jeg usikker her på om man sloss mot Malak 2 ganger.. Blitt en stund siden jeg spilte igjennom det nå.. Uansett, bare deng med special attacket jeg nevner overfor, da blir nok alt bra Endret 5. februar 2004 av Outlook
Khalifen Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Tusen takk for den. Skal teste det ut da jeg kommer hjem.
Aggex Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Pleier å ladde opp med skjold rett før jeg snakker med han, så bruker jeg Master Improved Slash (?.. Det angrepet som du hopper opp med) til han begynner å snakke igjen.. Så løper jeg bort og tar alle "containerene" med Drain Life, før jeg bruker Improved (?) igjen.. Så løper han opp, og mens han gjør det så stikker jeg bort til den siste.. Så er det bare å bruke Improved igjen Ganske simpelt bare fyren din er sterk nok.. Fyrer eventuelt inn noen medpacks.. Life Support Pack tror jeg dem heter.. Skal ikke være så vanskelig Lykke til ihvertfall! [edit: leif] Visst eg ikkje tar heilt feil så mener han ikkje den siste kampen.... men den på skipet til Saul(gamle sjefen til Garth).
Khalifen Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Takk for all hjelp. Har gymtime nå.
Outlook Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 (endret) Visst eg ikkje tar heilt feil så mener han ikkje den siste kampen.... men den på skipet til Saul(gamle sjefen til Garth). Ja, kom på det La til litt i posten min [edit: double quote, gg meg } Endret 5. februar 2004 av Outlook
Xeenon_ Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Er du høy nok level skulle det gå glætt. Btw: Har du fått tatt han enda?
Khalifen Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 Har klart spillet nå. Spiller det igjen på light side nå. Spillet er helt topp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå