snuten Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Hei! Har fått meg Pocki Mp3 spiller og prøver forgjeves å installere drivere som følger med på cd. Har Windows 2000 og i følge "user guide" skal det virke bra. Eneste "problem-hjelpen" som står, er at jeg kan laste ned Servicepack til Windows, hvis cd'n ikke starter. Dette er gjort, men fortsatt nekter cd'n å gi med drivere... Hva gjør jeg?? Finner ingen internett-sider for gjeldende spiller heller...
snuten Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 Hvordan gjøres det? Kommer ikke inn på cd'n i det hele tatt. Det ligger to drivere der, en for win 98 og for win2000. Får ikke åpnet noen av dem.....
bob_kaare Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 du MÅ kanskje installere SP for å få til eller? bruker du vanlig 2000, er det vel ingen problem å få tak i ny service pack. når pcen finner den nye mp3 spilleren, vil den lete etter driver, å du ber installasjon lete på cdromen, å ikke bry deg om autorun ikke funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå