Gå til innhold

Armed and Dangerous


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kommet en demo av spillet, og mitt inntrykk foreløpig er at det er et morsomt, kreativt spill, men at det kanskje har et litt ensformig gameplay (det jeg så). Masse skyting, masse eksplosjoner og en god porsjon humor, men kanskje likevel ikke like tøft som Giants eller MDK/MDK2, som det er nærliggende å sammenligne med. Prøv selv! :)

Lenke til kommentar

Du burde se "klippene" på spillets hjemmeside.

 

http://www.lucasarts.com/products/armedanddangerous/

 

Tror det ligger under galleries eller no. Litt merklig sted du finner dem uansett.

Liker humoren i Giants. :) Ser ikke ut som AAD kommer å skuffe på det området.

 

Har ikke prøvd demoen selv. Skal kjøpe det når det kommer ut 20/2. -Må bare ha det! På hjemmesiden står det at det kom ut i desember 2003 i USA. Burde nok gå an å bestille det et sted. Men det er ikke så lenge å vente???

 

Digget Giants & MDK 2 (fikk det for 79,50, beste spill kjøpet jeg har gjort).

AAD er laget av PlanetMoon. En fra MDK 2 teamet gikk for ikke så lenge siden over til PlanetMoon.

 

Våpnene i spillet er helsprø. Kan ikke vente for å prøve topsy turvy corkscrew. -Snur verden opp ned. Og så riktig vei. Fiendene fyker opp. Og så ned. Splatt!!!

 

Uansett. Hvis du kjøper det så tviler jeg sterkt på at du blir skuffet.

 

Noen her spilt Giants? Husker dere delen hvor Yan (samurai smartie) forteller Delphi om blind mans volkano??? Sett av den blinde seeren Rexus??? (vulkanen eksisterer ikke, den stakkars mannen er jo BLIND!) :)

Rexus er med i AAD. Har et overdimensjonert glass øye. Ser freaky ut.

 

Anbefaller alle å se klippne fra spillet. Dere vil nok le. :)

Lenke til kommentar

Har spillt gjennom de første 4-5 levlene, meget fet humor i spillet. Desverre har jeg ikke blitt helt fenget av gameplayet men satser på at det tar seg opp etter hvert. Gamesdomain har gitt spillet 5/5 i sitt review, så da regner jeg med at det kommer mer variasjon etter hvert. Spillet kjører veldig mye på star wars parodier,så fans av star wars kommer til å få seg en god latter. Et annet høydepunkt for meg er at en figur i spillet heter Stig, samme som meg selv. I spillet møter man Prince Stig, som er grønn i huden og temmelig hjernedød, minner litt om frankensteins monster. Dette er det andre spillet på under et halvt år hvor jeg har sett en figur som heter Stig, det første var Space Colony.... Morro å se at navnet blir brukt, da det ikke er det mest brukte navnet i engelske/amerikanske produksjoner.

Lenke til kommentar
Jeg spillte gjennom hele spillet for en stund siden, og jeg var veldig fornøyd.

God humor, fengende gameplay, masse morsomme våpen o.s.v.

Selv om spillet var litt kort, så synest jeg du absolutt burde prøvd det.

Er det varierende i gameplayet? Jeg har kun sett snebrett inntil videre...begynner å savne litt grønnfarge....vegetasjon osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...