Gå til innhold

Star Wars:Battlefront

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Battlefield 1942 ble en suksses online fronten.Så nå kommer Star Wars:Battlefront,et "nytt" Battefiled lignende spill i Star Wars universet.Hva trur dere om det?Kommer spillet til å bli en suksess,eller kun rettet for de som er Star Wars fan(som meg :-p).Spillet kommer til Ps2,X-box og pc.Jeg mener dette spillet kan bli en sukssen,nåvendig vis ikke for de som er Star Wars fan men også for de som liker online spill generelt.

Se trailere på denne siden

Så trailere og ble mektig imponert over spillet grafikk og det kule gameplayet som kommer til å bli.Så jeg vil høre hva deres mening om spillet.Kommer det til å bli en suksess eller en flopp(om jeg kan kalle det det)

PS:Jeg postet det under generelt,grunnet det er for Ps2,X-box og pc.Og jeg vil gjerne at dere gir meg en beskjed om det er feeilpost ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhm.. tipper dette er enda en av de modene/spillene som er for de ''verdensrom-krig-drep-så-mange-romvesener-som-mulig'' intriserte av oss.. Personli har INGEN spill avd en sorten imponert meg, men man får vel se.. Liker BAttlefield å Battlefield moden Desert combat veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...