Holypanzer Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Kanskje bare jeg som ikke har sett godt nok etter, men jeg kan ikke finne noen som har nevnt vokalisten i Saxon Biff Byford har en fantastisk stemme som burde blitt mye bedre verdsatt etter min mening
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Hva med Eddie Argos i Art Brut?
Mr Walrus Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Godsmack har egentlig jævlig fet vokal 9325712[/snapback] Støtter den!
Lafs Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 (endret) Den beste vokalisten jeg har hørt noen gang, er Garm som synger for arcturus på the sham mirrors. Grøssninger nedover ryggen hver gang jeg hører han. In flames har også jævlig bra vokal Endret 21. august 2007 av Lafs
Joachricar Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Må vel bli Åkerfeldt, kanon stemme både med clean og growl Ellers må jeg si jeg liker Steven Wilson og Jonas Renkse også. SW har vel ikke så spesiell stemme men synes den er fet og at han synger bra:)
wwwerner Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Bad Religion's Greg Graffin! Ingen over, ingen ved siden!
Steinvakt Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Bad Religion's Greg Graffin! Ingen over, ingen ved siden! 9330937[/snapback] Bare for å si det sånn, har han ikke akkurat noe intressant i stemmen hans. Det gjelder å strekke ut grenser, og det ser jeg ikke i ham, akkurat. Intressante vokalister for min del: Pål "Athera" Mathisen - Susperia Troy Sanders - Mastodon Tommy Hjelm - Insense Maynard James Keenan - Tool Mathew Bellamy - Muse Torgrim "Grrim" Torve -Stonegard Aaron Turner - Isis Øyvind Osa - El Caco
Tomtruck Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jørn Lande er en av de beste metal vokalistene. Han synger faen meg like bra live som i studio. Både for Ark, Masterplan og solo.
Torri Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 chris cornell (audioslave, Soundgarden, temple of the dog,Solo) har feteste stemmen ever: Når han først har en bra dag er det helt sjukt å høre på:!!
Tobo-Potato Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 (endret) Her er mine favoritter: Dream Theater med James LaBrie Metallica med James Hetfield The Doors med Jim Morrison Rush med Geddy Lee Endret 31. august 2007 av Tobo-Potato
skraml Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 chris cornell (audioslave, Soundgarden, temple of the dog,Solo) har feteste stemmen ever: Når han først har en bra dag er det helt sjukt å høre på:!! 9394897[/snapback] Cornell er nok min favorittvokalist. Han hadde vel litt trøbbel med stemmen en periode, men er nå på god vei tilbake mener jeg på. Blir vel aldri like bra som på TotD, men….. Hadde bare Soundgarden klart å holde sammen...
vidarho Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Bon Scott i AC/DC, Cinderella, Winger, Guns N Roses, Kamelot, Rolling Stones, Pink Floyd, Kiss (alle fire er fantastisk gode), Queen, Stone Temple Pilots, Judas Priest, Motley Crue osv..
JorgenSeverin Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Ronnie Van Zant - Lynyrd Skynyrd. Den beste vokalisten noensinne.. Han behersker rolige sanger MESTERLIG og er helt sjef på hardrock!! Ellers liker jeg; SRV BB King Hendrix Robert Plant - Led Zeppelin Phil Lynott - Thin Lizzy Ozzy Osbourne (Perioden med Black Sabbath) David Bowie Ps: Skjekk ut "I never Dreamed" av Lynyrd Skynyrd.. Verdens beste rock-balade!
Haarvekst Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Troy Sanders og Brent Hinds er to vokalister med særpreg. Det er det jeg synes er viktig. begger er egentlig ikke vokalister å det gjør det jo litt spesielt
Tobo-Potato Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Må vell legge til Geddy Lee fra Rush! Oh yeah!
Skog Skrike Blod Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 aiaiai......Dani Filth i Cradle Of Filth.......han må vere den dyktigste growleren som finst...Ingen tvil!
Torri Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 chris cornell (audioslave, Soundgarden, temple of the dog,Solo) har feteste stemmen ever: Når han først har en bra dag er det helt sjukt å høre på:!! 9394897[/snapback] Cornell er nok min favorittvokalist. Han hadde vel litt trøbbel med stemmen en periode, men er nå på god vei tilbake mener jeg på. Blir vel aldri like bra som på TotD, men….. Hadde bare Soundgarden klart å holde sammen... 9397427[/snapback] Enig..han er på vei tilbake....lasta ned en live akustisk konsert med han i sverige for en måned sia har ikke hørt på annet siden....He's back!!!
fbassbassbass Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 (endret) aiaiai......Dani Filth i Cradle Of Filth.......han må vere den dyktigste growleren som finst...Ingen tvil! 9406004[/snapback] Nei og nei Har ikke hørt så mye av de første COF skivene, men på de nyere er growlinga hans helt forferdelig. Endret 2. september 2007 av Blikeng91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå